Welkom Gast | Inloggen of registreer

Garantie & klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
 

Uitsluiting van garantie

Aangezien ieder aquarium anders is qua samenstelling (zowel op het gebied van water parameters, voeding, samenstelling levende have en onderhoud) en wij onmogelijk al deze variabelen in het ecosysteem kunnen sturen vallen eventuele klachten met betrekking tot vissterfte niet onder garantie en kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Wij gebruiken zuiver ingredienten welke goedgekeurd zijn door de Europese Unie en al onze labels voldoen aan de geldende wetgeving.
 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via ons contactformulier (telefoon of e-mail). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via een speciaal daarvoor opgezette pagina.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.